Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 413 000
Viikot: 5-8/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 225 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 13 t 47 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 58 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV111,7 %14,8 %789 00056 %
Yle TV222,7 %9,8 %833 00059 %
Yle Teema&Fem2,1 %1,7 %406 00029 %
Yle yhteensä36,5 %26,3 %1 023 00072 %
MTV314,1 %21,4 %816 00058 %
Sub4,2 %5,7 %554 00039 %
AVA1,9 %2,3 %346 00024 %
C More Total1,2 %1,7 %126 0009 %
MTV yhteensä21,3 %31,1 %950 00067 %
Nelonen7,3 %11,8 %760 00054 %
Jim2,1 %2,4 %385 00027 %
Liv2,3 %3,0 %425 00030 %
Hero1,0 %1,6 %244 00017 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,7 %18,8 %899 00064 %
TV512,4 %6,4 %712 00050 %
Kutonen2,4 %2,7 %344 00024 %
Frii1,2 %1,4 %210 00015 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %9 0001 %
TLC2,7 %2,7 %280 00020 %
Warner Bros. Discovery18,7 %13,2 %837 00059 %
STAR Channel4,2 %4,2 %383 00027 %
National Geographic Channel2,7 %2,3 %270 00019 %
Disney Finland6,8 %6,5 %491 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,3 %0,4 %166 00012 %
Muut4,2 %4,8 %399 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 225 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.