Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, kesäkuu 2019
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 594 000
Viikot: 23-26/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 137 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 82 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 44 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 16 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,8 %25,4 %1 588 00061 %
Yle TV213,5 %13,5 %1 589 00061 %
Yle Teema&Fem2,7 %3,3 %1 059 00041 %
Yle yhteensä45,0 %42,2 %1 880 00072 %
MTV312,7 %16,9 %1 645 00063 %
Sub4,7 %5,5 %1 241 00048 %
AVA1,4 %1,7 %695 00027 %
C More Total3,2 %2,8 %381 00015 %
MTV yhteensä22,0 %26,8 %1 879 00072 %
Nelonen6,2 %6,8 %1 456 00056 %
Jim3,2 %3,3 %975 00038 %
Liv1,5 %1,8 %818 00032 %
Hero1,6 %2,1 %709 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,6 %14,1 %1 677 00065 %
TV52,7 %2,5 %1 038 00040 %
Kutonen3,1 %3,1 %915 00035 %
Frii1,5 %1,4 %624 00024 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %67 0003 %
TLC0,8 %0,9 %573 00022 %
Warner Bros. Discovery8,9 %8,5 %1 380 00053 %
STAR Channel2,8 %2,2 %819 00032 %
National Geographic Channel4,1 %2,5 %783 00030 %
Disney Finland6,9 %4,7 %1 093 00042 %
Music TV0,5 %0,2 %114 0004 %
AlfaTV0,6 %1,0 %470 00018 %
Muut3,6 %2,5 %579 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 137 00082 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.