Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, maaliskuu 2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailu 20 kmsu2.3.2025 14:571 107 000868 00016 %73 %
2.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)ti4.3.2025 16:291 149 000849 00016 %68 %
3.Hiihdon MM: Naisten 50 km (v)su9.3.2025 12:281 315 000823 00015 %80 %
4.Hiihdon MM: Naisten viesti 4 x 7,5 kmpe7.3.2025 14:121 074 000751 00014 %79 %
5.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailu 20 kmla1.3.2025 14:571 064 000729 00013 %72 %
6.Hiihdon MM: Miesten 50 km (v)la8.3.2025 12:271 091 000719 00013 %82 %
7.Urheilustudiosu2.3.2025 15:58822 000711 00013 %61 %
8.Hiihdon MM: Parisprintin finaalit (p)ke5.3.2025 15:27972 000702 00013 %70 %
9.Hiihdon MM: Miesten viesti 4 x 7,5 kmto6.3.2025 15:27967 000686 00013 %72 %
10.Yhdistetyn MC: M 7,5 km, Oslosu16.3.2025 16:10828 000637 00012 %60 %
11.Hiihdon MM: Miesten 10 km (p)ti4.3.2025 14:00840 000620 00011 %76 %
12.Ampumahiihdon MC: N yhteislähtö, Oslosu23.3.2025 16:18727 000597 00011 %66 %
13.Hiihdon MC: M 50 km (p), Lahtisu23.3.2025 13:431 071 000595 00011 %68 %
14.Hiihdon MM: Yhdistetyn miesten hiihto 10 kmla8.3.2025 15:26777 000575 00011 %69 %
15.Ampumahiihdon MC: M viesti, Nove Mestosu9.3.2025 15:34790 000575 00011 %62 %
16.Hiihdon MM: Yhdistetyn miesten hiihto 7,5 kmla1.3.2025 16:57722 000563 00010 %51 %
17.Ampumahiihdon MC: Sekaviesti, Pokljukasu16.3.2025 16:55724 000538 00010 %48 %
18.Yleisurheilun halli-EM: Apeldoornsu9.3.2025 16:091 458 000538 00010 %43 %
19.Hiihdon MM: Yhdistetyn hiihto 4 x 5 kmpe7.3.2025 16:28798 000533 00010 %57 %
20.Yhdistetyn MC: M hiihto-osuus, Lahtila22.3.2025 15:22670 000522 00010 %65 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.