Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV1, maaliskuu 2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle Uutiset 20.30ma10.3.2025 20:291 066 000880 00016 %53 %
2.Urheiluruutuma10.3.2025 20:55875 000778 00014 %49 %
3.Hengaillaanla1.3.2025 21:001 166 000770 00014 %41 %
4.Kovan viikon iltala15.3.2025 21:01934 000675 00012 %37 %
5.Yle Uutiset alueeltasima17.3.2025 18:22717 000645 00012 %55 %
6.Yle Uutiset 18.00su16.3.2025 18:00698 000642 00012 %52 %
7.Puoli seitsemän ma17.3.2025 18:30753 000593 00011 %48 %
8.A-studioma3.3.2025 21:01917 000574 00011 %37 %
9.MOT ma10.3.2025 20:01855 000560 00010 %40 %
10.Yle Uutiset 17.00ma17.3.2025 17:00554 000531 00010 %61 %
11.Itse asiassa kuultuna: Sauli Niinistösu30.3.2025 19:00991 000496 0009 %31 %
12.MOT: Surullinen sovellus (12)ma17.3.2025 20:00863 000472 0009 %29 %
13.Kuukukkamurhatla15.3.2025 19:40672 000458 0008 %26 %
14.Kettusu2.3.2025 19:31960 000440 0008 %24 %
15.Syyttäjäsu16.3.2025 19:30770 000439 0008 %24 %
16.Sohvaperunatpe7.3.2025 21:06779 000432 0008 %24 %
17.Puheenjohtajatenttito27.3.2025 21:00907 000422 0008 %30 %
18.A-Talkto13.3.2025 21:06766 000417 0008 %25 %
19.Veden saartamatsu16.3.2025 18:15659 000406 0007 %34 %
20.Yle Uutiset ma3.3.2025 21:45415 000393 0007 %28 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.