Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, heinäkuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.In The Eye Of The Storm (2024) Episode 1su21.7.2024 22:0610 0008 0000 %1 %
2.Wheeler Dealers (Season 16a) Saabs Your ke31.7.2024 17:516 0004 0000 %0 %
3.Alaskan Bush People (Season 7) All Aboarti23.7.2024 23:104 0004 0000 %1 %
4.Diesel Brothers (Season 1b) Hummer Time ke24.7.2024 00:154 0004 0000 %2 %
5.Hoffman Family Gold (Season 2) Richer Byti23.7.2024 22:054 0004 0000 %0 %
6.Wheeler Dealers (Season 16a) Zedexti30.7.2024 18:538 0004 0000 %0 %
7.Salvage Hunters: The Restorers (Season 6ke3.7.2024 20:004 0004 0000 %0 %
8.Wheeler Dealers (Season 15a) 1991 Toyotama8.7.2024 17:524 0004 0000 %0 %
9.Wheeler Dealers (Season 14b) 1969 Opel Gti2.7.2024 17:534 0004 0000 %0 %
10.Wheeler Dealers (Season 15a) 1976 Mercurpe5.7.2024 17:524 0004 0000 %0 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.