Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, kesäkuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Salvage Hunters: The Restorers (Season 6ke5.6.2024 20:0010 0006 0000 %1 %
2.Shed And Buried (Season 5) Mandy Ariel ti18.6.2024 15:006 0006 0000 %2 %
3.Expedition X (Season 4) Niagara Nightmarsu2.6.2024 21:006 0006 0000 %0 %
4.Gold Rush: White Water (Season 7) Dustinti18.6.2024 21:0010 0005 0000 %0 %
5.Wheeler Dealers: Dream Car (Season 2) Joma3.6.2024 18:5313 0005 0000 %1 %
6.Salvage Hunters: The Restorers (Season 5ke5.6.2024 16:407 0005 0000 %1 %
7.Mega Shippers (Season 1) Grand Ship Autosu2.6.2024 20:006 0005 0000 %0 %
8.Wheeler Dealers: Dream Car (Season 2) Kama3.6.2024 17:516 0005 0000 %1 %
9.Wheeler Dealers World Tour Ford Xr8 Aussu9.6.2024 14:2510 0004 0000 %1 %
10.Wheeler Dealers: Trading Up (Series 2) Uto6.6.2024 18:5411 0004 0000 %0 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.