Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, maaliskuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MC, N 20 km (v) yhteislähtö, Falunsu17.3.2024 11:58821 000626 00012 %69 %
2.Hiihdon MC: M 20 km (P)la2.3.2024 12:56890 000609 00011 %66 %
3.Hiihdon MC, M 20 km (v) yhteislähtö, Falunsu17.3.2024 15:14809 000606 00011 %66 %
4.Hiihdon MC, M 10 km (p), Falunla16.3.2024 14:55810 000602 00011 %68 %
5.Hiihdon MC : Sprintti finaalit (V)su3.3.2024 12:43963 000582 00011 %60 %
6.Hiihdon SM, M viesti 4 x 10 kmsu24.3.2024 14:43811 000551 00010 %60 %
7.Hiihdon MC, N 10 km (p), Falunla16.3.2024 11:58717 000533 00010 %70 %
8.Yhdistetyn MC: M 10 kmsu3.3.2024 14:57659 000524 00010 %60 %
9.Urheilustudio su3.3.2024 14:35621 000523 00010 %60 %
10.Hiihdon MC: N 20 km (P)la2.3.2024 09:55792 000519 00010 %59 %
11.Ampumahiihdon MC, sekaviesti, Oslosu3.3.2024 15:41724 000500 0009 %54 %
12.Hiihdon SM, N viesti 3 x 5 kmsu24.3.2024 13:28627 000491 0009 %57 %
13.Hiihdon MC: parisprint finaalit (P)pe1.3.2024 16:41677 000486 0009 %40 %
14.Yhdistetyn MC: Joukkuesprinttila2.3.2024 15:16592 000483 0009 %57 %
15.Ampumahiihdon MC, N yhteislähtö, Oslola2.3.2024 14:38610 000471 0009 %56 %
16.Hiihdon SM, N 10 km (P) takaa-ajola23.3.2024 13:26588 000460 0009 %63 %
17.Hiihdon SM, M 15 km (P) takaa-ajola23.3.2024 14:23631 000459 0009 %63 %
18.Ampumahiihdon MC, M yhteislähtö, Oslola2.3.2024 16:16608 000450 0008 %48 %
19.Jalkapallon EM jatkokarsinta: WAL - FINto21.3.2024 21:39860 000440 0008 %40 %
20.Yleisurheilun halli-MM, iltakilpailutla2.3.2024 21:001 027 000434 0008 %31 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.