Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV1, maaliskuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle Uutiset 20.30su3.3.2024 20:291 040 000908 00017 %44 %
2.Urheiluruutuma4.3.2024 20:55782 000807 00015 %50 %
3.Yle Uutiset 18.00to14.3.2024 18:00792 000685 00013 %57 %
4.Yle Uutiset alueeltasito14.3.2024 18:23650 000655 00012 %56 %
5.MOTma4.3.2024 20:00812 000637 00012 %42 %
6.A-studioti12.3.2024 21:00803 000634 00012 %36 %
7.Arto Nybergsu10.3.2024 18:45856 000617 00011 %40 %
8.Yle Uutiset 17.00to14.3.2024 17:00629 000614 00011 %60 %
9.Tasavallan presidentin virkaanastujaiset 2024pe1.3.2024 11:301 253 000600 00011 %67 %
10.Hengaillaanla2.3.2024 21:00805 000583 00011 %30 %
11.Kovan viikon iltala16.3.2024 21:01764 000580 00011 %31 %
12.A-Talkto14.3.2024 21:05818 000571 00011 %34 %
13.Puoli seitsemänma4.3.2024 18:30679 000559 00010 %45 %
14.Syyttäjäsu24.3.2024 19:30686 000510 0009 %31 %
15.Perjantaipe15.3.2024 21:05755 000490 0009 %25 %
16.70 on vain numero (S)su31.3.2024 21:00839 000458 0008 %27 %
17.Chelsean etsiväla23.3.2024 19:40611 000453 0008 %26 %
18.Yle Uutisetto14.3.2024 21:45412 000431 0008 %29 %
19.Vera Stanhope tutkiila30.3.2024 20:55664 000430 0008 %28 %
20.Exploring Earthla30.3.2024 20:25370 000421 0008 %25 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.