Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, elokuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 15a) 1976 Mercurpe18.8.2023 18:5412 0006 0000 %1 %
2.Texas Metal Bills Baja Truckma14.8.2023 20:006 0006 0000 %0 %
3.Expedition Unknown (Season 8) Lost City su20.8.2023 21:006 0006 0000 %0 %
4.Who Killed Biggie And Tupac? Men, Theke23.8.2023 21:006 0005 0000 %0 %
5.Wheeler Dealers (Season 15b) 1965 Barracke30.8.2023 18:546 0004 0000 %0 %
6.Wheeler Dealers (Season 14a) Best Of Whepe11.8.2023 18:546 0004 0000 %0 %
7.This Is Mark Rober Yes Im The Glitter Bope4.8.2023 21:005 0004 0000 %0 %
8.Wheeler Dealers (Season 14b) 1988 Jeep Gma14.8.2023 17:534 0004 0000 %0 %
9.Texas Metal's Loud And Lifted Samurai Anti29.8.2023 01:254 0004 0000 %4 %
10.Expedition Unknown (Season 8) Mystery Ofsu13.8.2023 21:004 0004 0000 %0 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.