Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, heinäkuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 17a) Fiat Coupe la1.7.2023 17:5310 0007 0000 %1 %
2.Texas Metal Houston We Have A Lift Offma31.7.2023 21:0014 0005 0000 %0 %
3.Salvage Hunters (Season 15) Episode 2la22.7.2023 07:407 0005 0000 %2 %
4.Diesel Brothers (Season 2) Dont Tread Onla29.7.2023 09:257 0005 0000 %1 %
5.Inside The Heist Worlds Biggest Diamond ke5.7.2023 21:006 0004 0000 %0 %
6.Hoffman Family Gold (Season 1b) Hoff To ti25.7.2023 20:007 0004 0000 %0 %
7.How Do They Do It (Season 14) Crayons, Mma31.7.2023 15:084 0004 0000 %1 %
8.Salvage Hunters (Season 11) Best Sellersma17.7.2023 16:454 0004 0000 %1 %
9.Salvage Hunters (Season 15) Episode 3ma24.7.2023 04:353 0003 0000 %5 %
10.Salvage Dawgs (Season 2) Lakeside Marinama24.7.2023 05:363 0003 0000 %5 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.