Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, syyskuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 17b) Ford Escortma5.9.2022 21:006 0005 0000 %0 %
2.Gold Rush: Freddy Dodge's Mine Rescue Sesu11.9.2022 12:266 0005 0000 %1 %
3.Gold Rush (Season 12) Family Matterske14.9.2022 12:265 0003 0000 %1 %
4.Gold Rush (Season 12) Secret Pay Layer, ke21.9.2022 12:266 0003 0000 %1 %
5.Alaskan Bush People (Season 3) Shots In la24.9.2022 11:203 0003 0000 %1 %
6.Gold Rush (Season 12) Kings Gambit, Theke14.9.2022 13:293 0003 0000 %1 %
7.Misfit Garage (W/T) (Season 1b) '71 Holyke28.9.2022 10:143 0003 0000 %1 %
8.Gold Rush (Season 12) Buckets Full Of Goke28.9.2022 12:263 0003 0000 %1 %
9.Deadliest Catch (Season 17) Tangled Webpe16.9.2022 11:193 0003 0000 %1 %
10.Chasing Classic Cars (Season 12) Live Byke28.9.2022 19:006 0003 0000 %0 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.