Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, syyskuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Latela 2022la10.9.2022 19:5589 00053 0001 %3 %
2.Snooker: British Openin puolivälieräpe30.9.2022 21:00253 00053 0001 %5 %
3.Bermudan kolmion kiroussu18.9.2022 19:0589 00044 0001 %2 %
4.Gold Rush - Kultakuumeke28.9.2022 19:0191 00043 0001 %3 %
5.Elokuva: In A Valley Of Violencela17.9.2022 21:00164 00042 0001 %2 %
6.Wheeler Dealersti20.9.2022 19:56105 00037 0001 %2 %
7.MotoGP: Aragonsu18.9.2022 14:45110 00037 0001 %7 %
8.Latela 6.0ti6.9.2022 19:5776 00034 0001 %2 %
9.Elokuva: Cliffhanger - kuilun partaallasu11.9.2022 21:00157 00033 0001 %2 %
10.Top Gear: Special: Patagoniala3.9.2022 17:5369 00032 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.