Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Liv, syyskuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Sykeke2.9.2020 21:31138 000113 0002 %7 %
2.Huvila & Huussike23.9.2020 19:01173 00083 0002 %6 %
3.Remppa vai muutto Australiake23.9.2020 20:00136 00055 0001 %3 %
4.Suurin pudottaja Suomila19.9.2020 21:0198 00051 0001 %3 %
5.Elokuva: Cinderella - Tuhkimon tarinape25.9.2020 21:00166 00047 0001 %3 %
6.MasterChef Australiasu27.9.2020 17:35132 00046 0001 %4 %
7.Tulossa: Big Brother Suomito3.9.2020 22:5835 00040 0001 %5 %
8.Kiinteistöveljekset: Rempalla uuteen kotti8.9.2020 19:0170 00039 0001 %3 %
9.Hansin matkassape18.9.2020 19:0184 00037 0001 %3 %
10.Liv D: Brittikuninkaallisten suhdesäpinäke16.9.2020 22:0090 00033 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.