Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Liv, elokuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Huvila & Huussipe28.8.2020 20:01154 00097 0002 %7 %
2.Elokuva: The Girl with the Dragon Tattoola1.8.2020 21:02188 00060 0001 %6 %
3.Remppa vai muutto Vancouverti25.8.2020 19:00108 00055 0001 %4 %
4.MasterChef Australiasu30.8.2020 17:4499 00055 0001 %5 %
5.Remppa vai muutto Australiama31.8.2020 20:00119 00054 0001 %3 %
6.Himohamstraajatsu2.8.2020 17:3391 00054 0001 %6 %
7.Syke: tapahtunut aiemminma3.8.2020 20:5928 00049 0001 %3 %
8.Elokuva: Kerro, kerro kuvastinke5.8.2020 21:00156 00049 0001 %4 %
9.Elokuva: Takensu16.8.2020 21:00156 00046 0001 %3 %
10.Elokuva: Polttarittaretti18.8.2020 20:59116 00039 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.