Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Liv, marraskuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Huvila & Huussike4.11.2020 19:01137 00064 0001 %4 %
2.Remppa vai muutto Vancouverti3.11.2020 20:00108 00061 0001 %3 %
3.Kuppilat kuntoon, Hans Välimäki!su22.11.2020 21:00116 00061 0001 %3 %
4.MasterChef Australiasu15.11.2020 18:4986 00059 0001 %3 %
5.Huvila & Huussi Asuntomessuillasu22.11.2020 20:3069 00048 0001 %2 %
6.Toisenlaiset teiniäiditto26.11.2020 21:0183 00045 0001 %2 %
7.Liv D: Brittikuninkaallisten suhdesäpinäla28.11.2020 19:5989 00044 0001 %2 %
8.Suurin pudottaja Suomila14.11.2020 21:00120 00042 0001 %2 %
9.Criminal Mindsma9.11.2020 21:0288 00041 0001 %2 %
10.Kiinteistöveljekset: Rempalla uuteen kotti10.11.2020 19:0183 00040 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.