Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Ava, marraskuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Agatha Christie: Syyttävä sormike4.11.2020 21:00219 000108 0002 %7 %
2.Masked Singer Suomisu8.11.2020 19:00178 00094 0002 %5 %
3.Agatha Christie: Eipä aikaakaan...ke11.11.2020 21:00224 00091 0002 %6 %
4.Agatha Christie: Kuolema lähettää viestinke18.11.2020 21:00211 00090 0002 %6 %
5.Hudson Hawk - varkaista parhainsu8.11.2020 21:00327 00088 0002 %6 %
6.Maajussille morsianma2.11.2020 21:00158 00083 0002 %4 %
7.Agatha Christie: Bertramin hotellissake25.11.2020 21:00169 00063 0001 %4 %
8.Lemmen viemääti17.11.2020 16:0077 00063 0001 %9 %
9.Hölmö, hullu, rakkaus.su29.11.2020 21:00196 00056 0001 %4 %
10.Ensitreffit alttarillake11.11.2020 20:00115 00055 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.