Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, syyskuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Auction Hunters (Series 3) Ice, Ice, Babsu15.9.2019 08:4012 00010 0000 %2 %
2.Outback Truckers (Series 5) Episode 12su8.9.2019 12:0011 0009 0000 %2 %
3.Mighty Ships (Season 5) Umiak 1su8.9.2019 13:0014 0008 0000 %2 %
4.Vegas Rat Rods (Season 4) Bussin Out (Pama30.9.2019 19:5916 0008 0000 %0 %
5.Mighty Ships (Season 5) Uss Gravelysu8.9.2019 14:0014 0008 0000 %2 %
6.Salvage Hunters (Season 13) Episode 4su15.9.2019 17:598 0007 0000 %1 %
7.Outback Truckers (Series 5) Episode 11su8.9.2019 11:0011 0007 0000 %2 %
8.Vegas Rat Rods (Season 4) Real Iron Man ma16.9.2019 19:5912 0007 0000 %0 %
9.Deadliest Catch (Season 15) Crane Wreckti3.9.2019 20:5910 0007 0000 %0 %
10.Salvage Hunters (Series 7) Episode 2la7.9.2019 08:157 0007 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.