Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, elokuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush: Dave Turin's Lost Mine Episodpe16.8.2019 20:5916 0009 0000 %1 %
2.Alaskan Bush People (Season 4b) Episode ke28.8.2019 20:5911 0009 0000 %1 %
3.Auction Hunters (Series 3) Cold Hard Cassu18.8.2019 09:359 0008 0000 %2 %
4.Salvage Hunters: The Restorers Episode 8la24.8.2019 08:1510 0008 0000 %2 %
5.Wheeler Dealers (Season 15b) 1985 Mercedto22.8.2019 17:589 0007 0000 %1 %
6.Salvage Hunters: The Restorers Episode 1la31.8.2019 08:159 0007 0000 %1 %
7.Deadliest Catch (Season 15) Sixty Foot Mla24.8.2019 20:5911 0006 0000 %0 %
8.Expedition Unknown: Egypt Special (1x60)to29.8.2019 20:598 0006 0000 %0 %
9.Alaska: The Last Frontier (Season 8) Brila24.8.2019 14:006 0006 0000 %2 %
10.Alaska: The Last Frontier (Season 8) Yulla24.8.2019 15:006 0006 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.