Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, kesäkuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 6) Vw Beetle Pt2pe22.6.2018 18:3013 00012 0000 %1 %
2.Gold Rush: White Water Dredge Downti5.6.2018 22:0016 00011 0000 %1 %
3.Heavy Rescue (Season 2) Episode 2ke6.6.2018 21:0026 00011 0000 %1 %
4.Gold Rush: White Water Inland Tsunamiti19.6.2018 22:0014 00010 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers (Season 14b) 1988 Jeep Gla23.6.2018 20:0011 00010 0000 %1 %
6.Deadliest Catch (Season 14) Episode 9ti19.6.2018 21:0013 00010 0000 %1 %
7.Alaska: The Last Frontier (Season 7) Dayto14.6.2018 23:0012 0009 0000 %2 %
8.Gold Rush (Season 5) Ship Of Foolspe22.6.2018 13:009 0009 0000 %2 %
9.Fast N' Loud (Season 5 Specials) Monkeyima11.6.2018 21:0016 0008 0000 %1 %
10.Street Outlaws (Season 3a) Empire Buildsla2.6.2018 18:008 0008 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.