Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, heinäkuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.How It's Made (Series 21) Knee Replacemepe28.7.2017 06:0012 00012 0000 %17 %
2.Alaskan Bush People (Season 3c Specials)la1.7.2017 21:0020 00011 0000 %1 %
3.Auction Hunters (Series 3) Sidecar Surprsu9.7.2017 08:1512 00011 0000 %3 %
4.Junkyard Empire (Season 3) Turbos & Tailma31.7.2017 20:0112 00010 0000 %1 %
5.Auction Hunters (Series 3) Money Makin' su30.7.2017 09:0512 00010 0000 %3 %
6.Fast N' Loud (Season 3) Motorcycle Mayheke26.7.2017 19:0020 0009 0000 %1 %
7.How It's Made (Series 24)(Us Season 14) to13.7.2017 20:0012 0009 0000 %1 %
8.Overhaulin' (Season 6) Roger Webb's 1964la29.7.2017 10:0017 0009 0000 %3 %
9.Overhaulin' (Season 6) Chris White's 197la29.7.2017 09:0517 0009 0000 %2 %
10.Wheeler Dealers (Series 12) Vw 181 Thingma24.7.2017 18:009 0009 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.