Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, kesäkuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Auction Hunters (Series 3) High Flying Tsu18.6.2017 09:3512 00011 0000 %2 %
2.Auction Hunters (Season 4) Episode 24su11.6.2017 09:3512 00010 0000 %2 %
3.Chasing Classic Cars (Season 8) Big Brasla3.6.2017 08:4014 0009 0000 %2 %
4.Railroad Alaska (Season 2) Train From Hepe23.6.2017 14:009 0009 0000 %2 %
5.Chasing Classic Cars (Season 8) Foot Lonla10.6.2017 08:1511 0009 0000 %3 %
6.Chasing Classic Cars (Season 8) Highway la10.6.2017 08:4018 0009 0000 %2 %
7.Overhaulin' (S8) Dan's 1967 Pontiac Firela3.6.2017 09:0511 0009 0000 %2 %
8.Treasure Quest: Snake Island (Season 2) to29.6.2017 21:0016 0009 0000 %1 %
9.Overhaulin' (S8) James' 1968 Mercury Coula17.6.2017 09:0511 0009 0000 %3 %
10.Overhaulin' (S8) Doug's 1955 Ford Thundela10.6.2017 09:058 0008 0000 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.