Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Ava, helmikuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Vuosia nuoremmaksiti7.2.2017 21:00296 000200 0004 %10 %
2.Gåsmamman - Naarasleijonasu5.2.2017 21:00225 000125 0002 %5 %
3.Suomen ihanimmat häätto16.2.2017 21:00206 000111 0002 %5 %
4.Elokuva: Camilla Läckberg: Kadonnut ystävä (2. pe24.2.2017 21:00221 00097 0002 %5 %
5.Elokuva: Camilla Läckberg: Kuolema saapuu Fjällbpe17.2.2017 21:00231 00089 0002 %5 %
6.Suomen kaunein kotiti14.2.2017 20:00186 00087 0002 %5 %
7.Elokuva: Kiukun parempi puoli (2. es.)la4.2.2017 21:00205 00065 0001 %3 %
8.Sinkkuelämää (4. es.)ti7.2.2017 22:00105 00062 0001 %4 %
9.Kardashianitma13.2.2017 21:0096 00056 0001 %3 %
10.Yökylässä Maria Veitolasu5.2.2017 19:00113 00052 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.