Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Ava, tammikuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Irene Huss: Tatuoitu torso (2. es.)pe6.1.2017 21:02293 000133 0003 %7 %
2.Elokuva: Irene Huss: Murskattu tanghevonen (2. es.pe13.1.2017 21:00184 00095 0002 %5 %
3.Elokuva: After the Sunset - keikka Bahamallape20.1.2017 21:00258 00084 0002 %5 %
4.Moderni perhesu1.1.2017 21:00110 00072 0001 %4 %
5.Elokuva: Mitä nainen haluaa (3. es.)pe27.1.2017 20:56244 00072 0001 %4 %
6.Suomen kaunein kotiti10.1.2017 20:00126 00066 0001 %4 %
7.Elokuva: Sex and the City: Sinkkuelämääla28.1.2017 21:00211 00063 0001 %4 %
8.Yökylässä Maria Veitolasu29.1.2017 19:00131 00062 0001 %3 %
9.Elokuva: Täydellinen sulhanen (6. es.)la21.1.2017 21:00155 00059 0001 %3 %
10.Sinkkuelämää (4. es.)to5.1.2017 22:0783 00058 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.