Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, lokakuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Mythbusters (Season 10) Simpsons Specialpe30.10.2015 18:0016 00013 0000 %1 %
2.Salvage Hunters (Series 6) Episode 8ke7.10.2015 21:0019 00012 0000 %1 %
3.Misfit Garage (W/t) (Season 1b) Episode ma26.10.2015 21:0022 00011 0000 %1 %
4.Wheeler Dealers (Series 12) Noble M12 Gtma26.10.2015 22:0020 00011 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers (Series 12) Citroen HY Vma5.10.2015 21:0018 00011 0000 %1 %
6.Fast N' Loud (Season 2) Mustang Maniasu4.10.2015 12:0013 00010 0000 %2 %
7.Wheeler Dealers (Series 12) Vw Corrado Vma12.10.2015 21:0019 00010 0000 %1 %
8.Wheeler Dealers (Series 12) Honda S2000ma19.10.2015 21:0012 00010 0000 %0 %
9.Auction Hunters (Series 5) Episode 11ti6.10.2015 20:0014 00010 0000 %1 %
10.Auction Hunters (Series 5) Episode 14ti13.10.2015 20:0015 00010 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.