Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Frii, lokakuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Nuori naimaton nainenke21.10.2015 21:00159 00042 0001 %2 %
2.Jodie Marsh: Prostituoidutsu25.10.2015 19:30110 00041 0001 %2 %
3.Aphrodite Jones ja kuuluisat rikoksetsu18.10.2015 20:3093 00041 0001 %2 %
4.Tamron Hall: Nyt riittää!su18.10.2015 21:3172 00040 0001 %2 %
5.Epäkelvot deittikumppanitla24.10.2015 19:3356 00036 0001 %2 %
6.Elokuva: Voittajan paluuke14.10.2015 21:01122 00034 0001 %2 %
7.Murha pikkukaupungissati27.10.2015 20:3071 00034 0001 %2 %
8.Jodie Marsh: Postimyyntimorsiametsu18.10.2015 19:3588 00033 0001 %2 %
9.Elokuva: Flirting with Forty - Rakkauttato8.10.2015 20:30107 00033 0001 %2 %
10.Väkivallan uhritti27.10.2015 22:3059 00031 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.