Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers Trading Up (Series 2) Usma10.11.2014 21:0026 00018 0000 %1 %
2.What Happened Next? (Series 2) Episode 8ma24.11.2014 20:0031 00018 0000 %1 %
3.Fast N' Loud (Season 2b) Episode 23ma10.11.2014 22:0019 00016 0000 %1 %
4.How It's Made (Series 21) Episode 9ma24.11.2014 20:3020 00015 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers Trading Up (Series 2) Brma3.11.2014 21:0026 00015 0000 %1 %
6.Wheeler Dealers Trading Up (Series 2) Poma17.11.2014 21:0026 00013 0000 %1 %
7.Fast N' Loud (Series 1b) Ferrari Fix Parsu2.11.2014 11:0225 00013 0000 %2 %
8.Fast N' Loud (Season 2b) Episode 25ma24.11.2014 22:0024 00013 0000 %1 %
9.Fast N' Loud (Season 2) Troll's Choice Rsu23.11.2014 10:0118 00013 0000 %2 %
10.Fast N' Loud (Season 2) Jacked-Up Jeepsu23.11.2014 13:0015 00013 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.