Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Sub, marraskuu 2014
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 800 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Big Brother Finaalipe14.11.2014 21:00632 000369 0008 %20 %
2.Big Brother Talk Showsu9.11.2014 20:59559 000345 0007 %17 %
3.Sherlock Holmes (2. es.)la15.11.2014 20:59618 000267 0006 %15 %
4.Big Brotherto6.11.2014 22:00356 000231 0005 %16 %
5.Sherlock Holmes: A Game of Shadowssu16.11.2014 21:00544 000217 0005 %13 %
6.Simpsonitke19.11.2014 20:30284 000213 0004 %10 %
7.Extantto20.11.2014 21:59296 000199 0004 %13 %
8.X-Men Origins: Wolverine (2. es.)su23.11.2014 21:01410 000170 0004 %10 %
9.Rillit huurussa (4. es.)ke26.11.2014 20:00199 000165 0003 %9 %
10.Big Brother Extrama3.11.2014 19:02213 000159 0003 %10 %
11.X-Men: Viimeinen kohtaaminen (3. es.)la22.11.2014 21:00370 000158 0003 %8 %
12.X-Menma17.11.2014 21:00367 000152 0003 %9 %
13.Tappava ase (5. es.)la29.11.2014 21:00449 000148 0003 %8 %
14.X-Men 2 (2. es.)pe21.11.2014 21:00337 000123 0003 %8 %
15.The Townsu30.11.2014 21:01339 000123 0003 %8 %
16.Laskettu aikati25.11.2014 21:00350 000122 0003 %7 %
17.Rakas, sinusta on tullut pullukka (4. es.)ma10.11.2014 21:00239 000119 0002 %6 %
18.Arrowto6.11.2014 21:00176 000108 0002 %5 %
19.Miehen puolikkaat (3. es.)ma3.11.2014 19:31141 000105 0002 %6 %
20.Lemmen viemääti18.11.2014 17:00143 00097 0002 %9 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.