Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - tammikuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 691 000
Viikot: 1-4/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 368 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 53 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 0 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,7 %29,2 %1 870 00069 %
Yle TV211,8 %6,6 %1 721 00064 %
Yle Teema&Fem3,9 %3,1 %1 224 00045 %
Yle yhteensä45,3 %38,9 %2 115 00079 %
MTV318,0 %23,4 %1 869 00069 %
Sub3,1 %3,6 %1 234 00046 %
AVA2,8 %2,7 %996 00037 %
C More Total0,6 %0,3 %226 0008 %
MTV yhteensä24,5 %30,0 %2 055 00076 %
Nelonen6,4 %8,0 %1 689 00063 %
Jim2,3 %2,2 %1 024 00038 %
Liv2,2 %2,3 %1 065 00040 %
Hero1,2 %1,7 %696 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,1 %14,2 %1 898 00071 %
TV52,7 %2,5 %1 160 00043 %
Kutonen1,5 %1,5 %787 00029 %
Frii2,3 %2,0 %725 00027 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %18 0001 %
TLC3,4 %3,4 %730 00027 %
Warner Bros. Discovery10,3 %9,6 %1 529 00057 %
STAR Channel1,8 %1,6 %721 00027 %
National Geographic Channel1,8 %1,3 %635 00024 %
Disney Finland3,5 %3,0 %1 015 00038 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %2,0 %722 00027 %
Muut2,9 %2,4 %631 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 368 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.