Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Hero, vuosi 2018
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Huuliharppukostajama5.11.2018 20:55482 000176 0003 %13 %
2.Elokuva: Shooter - takaa-ajettuma21.5.2018 20:56326 000141 0003 %11 %
3.Elokuva: Blitz - poliisimurhaajala13.1.2018 20:53220 000107 0002 %6 %
4.Elokuva: Parkerla6.10.2018 20:51242 000105 0002 %6 %
5.Elokuva: Anoppi on pahinla6.1.2018 20:56223 000102 0002 %5 %
6.Elokuva: Jack Reacher - Tappajan jäljillla22.12.2018 21:05259 00092 0002 %6 %
7.Elokuva: Homefrontto8.11.2018 20:57207 00085 0002 %5 %
8.Elokuva: Deep Impactke4.4.2018 20:57251 00082 0002 %5 %
9.Kyttäputki: NCIS Rikostutkijatti3.4.2018 20:00123 00082 0002 %4 %
10.Elokuva: Kummisetä IIIma1.1.2018 20:56215 00082 0002 %6 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.