Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV1, viikko 9/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Yle Uutiset 20.30to20:291 059 000833 000
2.Urheiluruututo20:55988 000777 000
3.Hengaillaanla21:001 126 000736 000
4.Yle Uutiset 18.00ma18:00770 000639 000
5.Yle Uutiset alueeltasike18:23679 000622 000
6.Yle Uutiset 17.00ma17:00572 000531 000
7.Puoli seitsemän ke18:30721 000517 000
8.A-studioma21:00920 000513 000
9.MOT: Äärioikeiston uusi sukupolvi (7)ma20:00775 000498 000
10.Sohvaperunatpe21:06871 000439 000
11.Kettusu19:31953 000428 000
12.Pieni suuri maailmake17:56432 000405 000
13.Yle Uutiset pe21:55477 000401 000
14.Ykkösaamula10:05504 000377 000
15.Isä Brown ja hänen laumansake17:10583 000377 000
16.Yle Uutiset Sunnuntai: Erikoislähetyssu18:161 088 000360 000
17.Yle Uutiset viittomakielelläma16:50357 000326 000
18.RSO & Diandra: Romanssipe17:56366 000324 000
19.A-Talkto21:05680 000323 000
20.Avara luonto: Monimuotoinen Eurooppala18:40625 000316 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.