Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
STAR Channel, viikko 8/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
Keski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
1.Whiskey on the Rockssu21:20150 00084 00098 000
2.Sampo ja kotivideotke20:00137 00076 00079 000
3.9-1-1ke21:00123 00053 00059 000
4.Miehen puolikkaatma19:4580 00053 00053 000
5.Rillit huurussama20:1077 00049 00052 000
6.Simpsonitke18:2073 00051 00051 000
7.Lapin poliisitpe10:5079 00042 00042 000
8.Kymppitonnipe10:0077 00042 00042 000
9.Elokuva: Me kaksi ja Irenela21:00256 00028 00028 000
10.Futuramake17:3041 00027 00027 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.