Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Nelonen, viikko 7/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Jääkiekon 4 Nations Face-Off LIVE: Suomila20:051 586 000805 000
2.The Voice of Finlandpe20:021 016 000630 000
3.Jääkiekon 4 Nations Face-Off LIVE: Studila18:57817 000266 000
4.Tulossa: Kurjen kiroussu21:30291 000233 000
5.Haluatko miljonääriksi?su18:58606 000211 000
6.Koti koiralleti20:01342 000161 000
7.Diilima21:00309 000154 000
8.Jääkiekon 4 Nations Face-Off LIVE: USA -pe03:02267 000129 000
9.Suomen huutokauppakeisarike20:57335 000121 000
10.Jääkiekon 4 Nations Face-Off: USA - Kanasu13:58386 000112 000
11.Korkeasaarima20:01262 000103 000
12.Kapen keittiökaappauske19:58280 00098 000
13.Elokuva: Jumanji: Welcome to the Junglela23:01469 00087 000
14.Elokuva: Da Vinci -koodipe21:33498 00079 000
15.Poliisikoira Rexti15:24167 00077 000
16.Elokuva: Ghostbusters: Afterlifesu21:34388 00059 000
17.Jääkiekon 4 Nations Face-Off: Kanada - Rto14:55263 00054 000
18.IS esittää: Sain sen videollesu16:3272 00054 000
19.Mieletön vilppike21:58169 00049 000
20.Jääkiekon 4 Nations Face-Off: Suomi - Rusu10:27285 00048 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.