Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Asiaohjelmat, syyskuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Antiikkia, antiikkiaYLE TV1ti20.9.2016 20:00733 000537 00010 %31 %
2.MOT: Roskaosakkeiden hämäräbisnesYLE TV1ma19.9.2016 20:00714 000537 00010 %29 %
3.Sinun tarinasi - Yle 90YLE TV1la10.9.2016 21:00832 000529 00010 %28 %
4.Avara luonto: AustraliaYLE TV1la24.9.2016 18:45820 000527 00010 %37 %
5.MOT: Happikaupan harvainvaltaYLE TV1ma5.9.2016 20:00692 000514 00010 %33 %
6.MOT: Venäläiset tulevat!YLE TV1ma26.9.2016 20:00667 000505 00010 %26 %
7.Arto NybergYLE TV1su18.9.2016 18:45783 000501 00010 %37 %
8.AkuuttiYLE TV1ma26.9.2016 18:30610 000479 0009 %38 %
9.Löytöretkiä maailmaanYLE TV1su18.9.2016 20:15536 000478 0009 %29 %
10.KuningaskuluttajaYLE TV1to29.9.2016 20:00683 000476 0009 %27 %
11.Puoli seitsemänYLE TV1ke28.9.2016 18:30593 000473 0009 %36 %
12.Dokumenttiprojekti: Nykänen omin sanoin (S)YLE TV1ma12.9.2016 21:30864 000462 0009 %26 %
13.Ulos luontoonYLE TV1su25.9.2016 18:15548 000412 0008 %30 %
14.Italialaisia makujaYLE TV1ke14.9.2016 17:56336 000373 0007 %37 %
15.MOT: Vihreä kulta vaarassaYLE TV1ma12.9.2016 20:00521 000372 0007 %21 %
16.Kiehtova maailma: Junamatka Euroopan yliYLE TV1ti20.9.2016 19:00642 000371 0007 %25 %
17.Mies ja auto: Land RoverYLE TV1ke28.9.2016 17:52363 000368 0007 %32 %
18.Hetkiä historiassaYLE TV1ma26.9.2016 19:54322 000367 0007 %21 %
19.Mies ja auto: SkodaYLE TV1to29.9.2016 17:52364 000350 0007 %30 %
20.Afrikan luonnon helmiäYLE TV1to1.9.2016 17:55291 000335 0006 %32 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.