Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, maaliskuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 842 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.UrheiluruutuYLE TV1ma14.3.2016 20:54829 000837 00017 %40 %
2.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2su6.3.2016 16:301 047 000698 00014 %48 %
3.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtökilpailuYLE TV2su13.3.2016 13:49932 000664 00014 %65 %
4.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2la19.3.2016 13:41744 000595 00012 %68 %
5.Ampumahiihdon MM : Naisten pikakilpailuYLE TV2la5.3.2016 15:15955 000529 00011 %50 %
6.Ampumahiihdon MM : Miesten yhteislähtökilpailuYLE TV2su13.3.2016 16:50704 000479 00010 %36 %
7.Ampumahiihdon MM : Miesten takaa-ajokilpailuYLE TV2su6.3.2016 14:20642 000449 0009 %50 %
8.MTV Sport UutisetMTV3pe4.3.2016 22:28407 000391 0008 %29 %
9.Ampumahiihdon MM : Miesten viestiYLE TV2la12.3.2016 16:20662 000383 0008 %37 %
10.Ampumahiihdon MM : Naisten viestiYLE TV2pe11.3.2016 16:20684 000366 0008 %36 %
11.Ampumahiihdon MC: Naisten pikamatkaYLE TV2to17.3.2016 15:05585 000360 0007 %56 %
12.Ampumahiihdon MM : Miesten pikakilpailuYLE TV2la5.3.2016 12:15542 000347 0007 %57 %
13.Ampumahiihdon MC: Miesten takaa-ajokilpailuYLE TV2la19.3.2016 15:19476 000331 0007 %42 %
14.Ampumahiihdon MM : Naisten normaalimatkaYLE TV2ke9.3.2016 13:48562 000311 0006 %55 %
15.UrheiluviikonloppuYLE TV2la5.3.2016 15:01365 000299 0006 %39 %
16.Ampumahiihdon MM : SekaviestiYLE TV2to3.3.2016 16:18521 000275 0006 %26 %
17.Ampumahiihdon MC: Miesten pikamatkaYLE TV2pe18.3.2016 15:10422 000270 0006 %49 %
18.MotorSport Extra: Rallin SMYLE TV2su6.3.2016 17:45432 000264 0005 %18 %
19.MTV Sport: F1 ExtraMTV3pe4.3.2016 22:39260 000252 0005 %21 %
20.Yleisurheilun halli-MMYLE TV2su20.3.2016 12:01514 000249 0005 %37 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.