Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, tammikuu 2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 18a) Rolls Royceke1.1.2025 18:538 0006 0000 %0 %
2.Gold Rush (Season 15) Episode 7ti7.1.2025 21:009 0006 0000 %0 %
3.Wheeler Dealers World Tour Ferrari 348 ke29.1.2025 18:538 0005 0000 %0 %
4.Gold Rush (Season 15) Episode 10ti28.1.2025 21:0013 0005 0000 %0 %
5.Wheeler Dealers Trading Up (Season 2) Itke29.1.2025 17:5111 0005 0000 %0 %
6.Salvage Hunters: The Restorers (Season 5pe17.1.2025 16:407 0005 0000 %0 %
7.Wheeler Dealers World Tour BMW E30 Germto30.1.2025 18:538 0005 0000 %0 %
8.Gold Rush (Season 15) Episode 9ti21.1.2025 21:009 0004 0000 %0 %
9.Salvage Hunters: The Restorers (Season 6ti28.1.2025 16:407 0004 0000 %0 %
10.Salvage Hunters: The Restorers (Season 4ti7.1.2025 16:404 0004 0000 %0 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.