Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, syyskuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Expedition Unknown (Season 9) Chasing Afsu15.9.2024 21:0010 00010 0000 %1 %
2.Expedition Unknown (Season 9) Americas Mma23.9.2024 02:3510 0009 0000 %16 %
3.Belly Of The Beast Bigger And Bloodier Bma23.9.2024 01:2510 0008 0000 %10 %
4.Hoffman Family Gold (Season 2) Search Anma23.9.2024 00:158 0008 0000 %5 %
5.Finding Escobar's Millions (Season 2) Brsu15.9.2024 20:007 0007 0000 %0 %
6.Expedition Unknown (Season 9) Traitors Tsu1.9.2024 21:0010 0006 0000 %0 %
7.Expedition Unknown (Season 9) Lost Bombesu8.9.2024 21:007 0006 0000 %0 %
8.Expedition X (Season 5) Episode 1su29.9.2024 21:006 0005 0000 %0 %
9.Finding Escobar's Millions (Season 1) X,su8.9.2024 20:007 0005 0000 %0 %
10.Gold Rush: Mine Rescue With Freddy & Juati24.9.2024 20:0011 0005 0000 %0 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.