Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, tammikuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Snooker: London Mastersin loppuottelusu14.1.2024 21:00342 000114 0002 %11 %
2.Snooker: London Mastersin välieräla13.1.2024 21:00295 00083 0002 %9 %
3.Snooker: London Mastersin puolivälieräpe12.1.2024 21:00293 00068 0001 %8 %
4.Elokuva: Kauhea Kankkunen 2la6.1.2024 21:00122 00062 0001 %4 %
5.Latela - luonto kutsuusu14.1.2024 19:5496 00061 0001 %4 %
6.Elokuva: Franticla27.1.2024 21:00134 00040 0001 %3 %
7.Menneisyyden mysteeritsu14.1.2024 18:4884 00040 0001 %2 %
8.Wheeler Dealersti30.1.2024 19:54100 00039 0001 %2 %
9.Kadonneen kullan metsästysto4.1.2024 18:5587 00039 0001 %3 %
10.Ufojen arvoitussu28.1.2024 17:4782 00039 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.