Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
National Geographic, syyskuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Mahdotonta rakentamassama4.9.2023 21:00148 00086 0002 %6 %
2.Eurooppa ylhäältä päinsu17.9.2023 21:00120 00074 0001 %4 %
3.Toinen maailmansota ylhäältä pto28.9.2023 21:00103 00049 0001 %3 %
4.11. syyskuuta: Päivä Amerikasssu10.9.2023 16:0072 00049 0001 %8 %
5.Saari ilman lakejasu17.9.2023 18:0073 00048 0001 %4 %
6.Lentoturmatutkintati19.9.2023 20:0087 00046 0001 %3 %
7.Hitler: Kolmannen valtakunnanto7.9.2023 21:01113 00043 0001 %3 %
8.11.9. - Päivä joka ei unohduma11.9.2023 19:0082 00043 0001 %4 %
9.Hitlerin viimeinen taistelupe15.9.2023 21:0087 00041 0001 %2 %
10.Australian rajallala30.9.2023 14:0052 00037 0001 %9 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.