Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
National Geographic, kesäkuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.UFOT: Tuntemattoman äärelläsu11.6.2023 21:01125 00072 0001 %5 %
2.Normandian maihinnousun todistto8.6.2023 21:00112 00052 0001 %4 %
3.Sisältä nähtynä: Area 51:n salsu4.6.2023 22:00129 00051 0001 %4 %
4.Autojen ensiapuma5.6.2023 21:0093 00050 0001 %3 %
5.Inside North Korea's Dynastype2.6.2023 21:0091 00049 0001 %3 %
6.Lentoturmatutkintato1.6.2023 20:0091 00048 0001 %3 %
7.Toinen maailmansota Euroopassato1.6.2023 21:0083 00041 0001 %3 %
8.Apocalypse: Maailmojen sotato15.6.2023 21:0093 00039 0001 %3 %
9.Toinen maailmansota ylhäältä psu18.6.2023 17:0077 00038 0001 %7 %
10.Egyptin kadonneet aarteetla10.6.2023 21:0079 00037 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.