Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, huhtikuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Snooker: MM-loppuottelun 2. sessiosu30.4.2023 21:00408 000135 0003 %14 %
2.Snooker: MM-kisojen 1. kierrosla15.4.2023 21:03341 000100 0002 %8 %
3.Snooker: MM-kisojen välieräpe28.4.2023 21:00286 00099 0002 %8 %
4.Jääkiekkoa: Ruotsi-Suomila29.4.2023 16:00259 00077 0001 %10 %
5.Elokuva: Tappava ase 4la22.4.2023 21:00256 00069 0001 %5 %
6.Elokuva: Johnny Englishto6.4.2023 21:00203 00064 0001 %5 %
7.Elokuva: Tappava ase 3la8.4.2023 21:00170 00058 0001 %5 %
8.Elokuva: Tappava ase 2la1.4.2023 21:00211 00057 0001 %4 %
9.Latela - Lauri ja superautotla29.4.2023 19:0683 00050 0001 %4 %
10.Wheeler Dealers: Unelma-autotti18.4.2023 20:03110 00048 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.