Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
National Geographic, maaliskuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hitlerin viimeinen taisteluto16.3.2023 21:00114 00062 0001 %4 %
2.SS:n sisäpiirissä: Valtaannouspe10.3.2023 21:00113 00054 0001 %3 %
3.Neuschwanstein: salaisuuksienma13.3.2023 19:00130 00052 0001 %4 %
4.Lentoturmatutkintama13.3.2023 20:0099 00050 0001 %3 %
5.Junamatkat ylhäältä päinsu26.3.2023 21:00120 00050 0001 %3 %
6.Salakuljettajat satimeensu12.3.2023 15:0079 00049 0001 %7 %
7.Historian parhaat palatsu5.3.2023 16:00103 00049 0001 %5 %
8.Kanariansaaret: tulesta syntynma6.3.2023 19:00104 00045 0001 %3 %
9.Pohjois-Korea: Seuraava johtajpe17.3.2023 21:00109 00045 0001 %3 %
10.Maailmansota ylhäältä päinto30.3.2023 21:00106 00044 0001 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.