Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, joulukuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 18b) Ep 7ma4.12.2023 21:0022 00014 0000 %1 %
2.Wheeler Dealers (Season 15b) 1965 Barracke13.12.2023 17:5110 0009 0000 %1 %
3.Wheeler Dealers (Season 18b) Ep 10ma25.12.2023 21:0011 0009 0000 %1 %
4.Wheeler Dealers (Season 18b) Ep 9ma18.12.2023 21:0013 0008 0000 %1 %
5.Salvage Hunters (Season 11) Quality Alwasu31.12.2023 17:507 0007 0000 %1 %
6.Wheeler Dealers (Season 15b) 1985 Mercedke13.12.2023 18:5412 0007 0000 %1 %
7.Salvage Hunters (Season 7) Castle Guard ti5.12.2023 16:4010 0007 0000 %1 %
8.Wheeler Dealers (Season 18b) Ep 6ma4.12.2023 20:0010 0007 0000 %0 %
9.Salvage Hunters (Season 7) Antiques In Tke6.12.2023 16:4013 0007 0000 %0 %
10.Wheeler Dealers (Season 16a) Saabs Your to28.12.2023 09:0010 0006 0000 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.