Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Liv, heinäkuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Blondin kostoti5.7.2022 21:00153 00065 0001 %5 %
2.Huvila & Huussisu3.7.2022 20:01142 00062 0001 %5 %
3.Elokuva: Pilvikartastosu3.7.2022 21:01147 00052 0001 %5 %
4.Elokuva: Neljät häät ja yhdet hautajaiseti19.7.2022 21:02142 00047 0001 %4 %
5.Elokuva: Blondin kosto 2ti12.7.2022 21:01122 00046 0001 %4 %
6.Remppa vai muutto Suomila9.7.2022 21:0191 00043 0001 %3 %
7.Elokuva: Nuotin vierestäke27.7.2022 21:03130 00041 0001 %3 %
8.Elokuva: Rakkauden rasvaprosenttisu17.7.2022 21:0392 00040 0001 %3 %
9.Rikkaat ja rahattomatto14.7.2022 21:0276 00038 0001 %3 %
10.Puutarhan pelastajatma18.7.2022 20:0254 00034 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.