Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TV5, kesäkuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Unelmahäätma6.6.2022 21:00201 000127 0002 %9 %
2.Estonia - Löytö joka muutti historiaasu19.6.2022 20:00191 000103 0002 %7 %
3.Elokuva: Jurassic Worldpe17.6.2022 21:00242 00090 0002 %8 %
4.Ranskan avoimet: miesten finaalisu5.6.2022 16:02217 00081 0002 %11 %
5.Naked Attractionti21.6.2022 21:08167 00080 0002 %6 %
6.Elokuva: Jurassic World: Kaatunut valtaksu19.6.2022 21:00224 00079 0001 %7 %
7.Naked Attraction Suomisu12.6.2022 20:56104 00073 0001 %5 %
8.Elokuva: Jurassic Park IIIpe10.6.2022 21:00172 00069 0001 %6 %
9.Kadonneet Suomima13.6.2022 20:58132 00067 0001 %4 %
10.Elokuva: Mamma Mia! Here We Go Againke15.6.2022 21:00176 00065 0001 %5 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.