Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV3, maaliskuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Kymmenen uutisetto3.3.2022 21:571 009 000836 00016 %53 %
2.Päivän sääma7.3.2022 19:15715 000745 00014 %45 %
3.Seitsemän uutisetma7.3.2022 18:56925 000744 00014 %46 %
4.Putousla5.3.2022 19:281 045 000651 00012 %30 %
5.Viikon sääsu27.3.2022 22:14639 000644 00012 %44 %
6.Tulosruutuma7.3.2022 19:20638 000638 00012 %39 %
7.Maajussille morsianto10.3.2022 21:00864 000603 00011 %33 %
8.Laulu Rakkaudelle: Secret Song Suomisu13.3.2022 19:27976 000533 00010 %27 %
9.Kotoisake23.3.2022 20:00828 000510 00010 %29 %
10.Asian ytimessäke23.3.2022 21:00871 000509 00010 %30 %
11.LEGO Masters Suomito17.3.2022 20:00943 000502 0009 %25 %
12.Lotto, Jokeri ja Lomatonnila5.3.2022 22:11496 000502 0009 %34 %
13.Salatut elämätma7.3.2022 19:27686 000497 0009 %31 %
14.Lotto ja Jokerila19.3.2022 22:10456 000467 0009 %30 %
15.Koko Suomi leipooma7.3.2022 20:00686 000420 0008 %22 %
16.MasterChef Suomiti29.3.2022 20:00658 000417 0008 %23 %
17.Uutisextrala19.3.2022 19:07477 000412 0008 %26 %
18.Pitääkö olla huolissaan?su13.3.2022 21:00752 000386 0007 %23 %
19.Viiden jälkeenke2.3.2022 17:29463 000386 0007 %35 %
20.Uutisetma7.3.2022 17:54421 000380 0007 %29 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.