Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Hero, helmikuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Jack Reacher: Paluu päämajaanto3.2.2022 20:59213 00071 0001 %5 %
2.Elokuva: Hacksaw Ridge - aseeton sotilasma14.2.2022 21:00197 00052 0001 %5 %
3.Elokuva: Homefrontla19.2.2022 20:58149 00051 0001 %3 %
4.Elokuva: Sicariosu6.2.2022 20:55172 00048 0001 %4 %
5.NCIS Los Angelesto3.2.2022 20:0062 00040 0001 %2 %
6.Elokuva: Lionke16.2.2022 21:0081 00037 0001 %3 %
7.Elokuva: Koskemattomatke2.2.2022 21:00109 00035 0001 %3 %
8.Elokuva: Aftermathla5.2.2022 20:5978 00035 0001 %2 %
9.Havaiji 5-0ma14.2.2022 20:0157 00034 0001 %2 %
10.Elokuva: The Avengerssu20.2.2022 17:00112 00033 0001 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.