Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, elokuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Medusan verkkoto19.8.2021 21:00210 00065 0001 %5 %
2.Elokuva: Jason Bournela21.8.2021 21:00206 00055 0001 %4 %
3.Elokuva: Medusan perintöpe20.8.2021 21:00199 00047 0001 %4 %
4.Elokuva: Muumio: Lohikäärmekeisarin hautto5.8.2021 21:00154 00041 0001 %3 %
5.Tokion olympialaiset: Nyrkkeilysu1.8.2021 10:55138 00040 0001 %6 %
6.Top Gear Best Ofma9.8.2021 21:0086 00040 0001 %3 %
7.Wheeler Dealersti3.8.2021 20:00102 00040 0001 %3 %
8.Elokuva: Battleshipsu22.8.2021 21:00166 00039 0001 %3 %
9.Harvinaisten eläinten jäljilläsu22.8.2021 19:0178 00038 0001 %3 %
10.Elokuva: The Incredible Hulkto12.8.2021 21:02120 00037 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.