Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TV5, kesäkuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Tuurin kyläkauppias ja kesäapulaisetma7.6.2021 20:00161 00097 0002 %7 %
2.Elokuva: The Commuterma14.6.2021 21:01238 00082 0002 %5 %
3.Elokuva: Jason Bournepe4.6.2021 21:00193 00065 0001 %6 %
4.Elokuva: Jurassic World: Kaatunut valtakla19.6.2021 21:04162 00062 0001 %5 %
5.Elokuva: Mamma Mia!la12.6.2021 21:00189 00057 0001 %3 %
6.Elokuva: Mamma Mia! Here We Go Againsu13.6.2021 21:04200 00053 0001 %3 %
7.Elokuva: Kaksi kuningatartasu20.6.2021 21:01223 00053 0001 %4 %
8.Elokuva: Jurassic Park IIIto17.6.2021 21:04129 00048 0001 %4 %
9.Elokuva: Jurassic Worldpe18.6.2021 21:00124 00048 0001 %4 %
10.Elokuva: Sakaalila5.6.2021 21:00218 00047 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.