Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, toukokuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Chasing Classic Cars (Season 11) 10 Millma17.5.2021 18:008 0007 0000 %1 %
2.Chasing Classic Cars (Season 12) Griffitma31.5.2021 20:0111 0007 0000 %0 %
3.Salvage Hunters: Classic Cars Mini And Pke19.5.2021 18:5911 0006 0000 %1 %
4.Salvage Hunters: Classic Cars (Season 3)to27.5.2021 18:006 0006 0000 %1 %
5.Blowing Up History (Season 4) Episode 17su9.5.2021 21:006 0006 0000 %0 %
6.Blowing Up History (Season 4) Episode 20su16.5.2021 22:006 0006 0000 %0 %
7.Chasing Classic Cars 10 Coupe There It Ipe7.5.2021 18:005 0005 0000 %0 %
8.Chasing Classic Cars (Season 11) No Replpe14.5.2021 09:105 0005 0000 %1 %
9.Chasing Classic Cars (Season 11) Let Theti18.5.2021 18:006 0005 0000 %0 %
10.Salvage Hunters: The Restorers (Season 3su30.5.2021 16:505 0005 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.