Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Jim, marraskuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Koripallon MM-karsinta: Ruotsi - Suomito25.11.2021 20:47271 00092 0002 %6 %
2.Poliisit 2021ti30.11.2021 20:01141 00084 0002 %5 %
3.Koripallon MM-karsinta: Suomi - Kroatiasu28.11.2021 18:48204 00073 0001 %3 %
4.Suomen huutokauppakeisarito4.11.2021 21:02136 00072 0001 %4 %
5.Australian rajallasu14.11.2021 17:2990 00064 0001 %5 %
6.Stand Up! - SPESIAALI: Ilari Johanssonma29.11.2021 20:59153 00062 0001 %3 %
7.Suomen Tulliti30.11.2021 19:01130 00059 0001 %4 %
8.Team Ahmato4.11.2021 17:0074 00059 0001 %6 %
9.Stand Up!la20.11.2021 21:06133 00058 0001 %3 %
10.4D: Himohamstraajan sikolättisu21.11.2021 20:0183 00051 0001 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.